Domo vinde produse expuse or reparate ?
Mi-am cumpărat de la Domo un televizor Samsung LE32C650. Preţul a fost bun faţă de piaţă, dar am avut surpriză să descopăr 2 şuruburi forţate şi o mică zgârietură pe capac. Alte probleme nu am găsit (pixeli morţi de exemplu), dar totuşi produsul mi se pare că se încadrează mai degrabă la "resigulate". Dacă vroiam resigilat îl puteam lua din altă parte, cu discountul de "resigilat" cred că ieşeam chiar puţin mai ieftin.
În afară de asta s-au mişcat destul de bine, mi l-au testat în magazin, m-au lăsat să bag stick-ul USB să verific pixelii cu diferite patternuri de culoare. Ar fi trebuit să mă sesizez că cutia era lipită manual cu bandă adezivă când l-au desfăcut pentru teste. Deşi m-am uitat pe spate, nu am observat şuruburile forţate până am ajuns acasă.
Le-am scris pe adresa de comandă
Mihai Voicu: "Am ridicat comanda din magazin, funcţionează ok, dar...
Ajuns acasă am observat 2 şuruburi de la capacul din spate care prezintă urme de forţare la strângere. De asemenea capacul din spate prezintă o uşoară zgârietură. Nu aş vrea să am probleme în privinţa garanţiei, dacă voi avea nevoie vreodată. Atasez 5 fotografi. In mod ciudat, piciorul era fixat orientat uşor lateral.
Nu mă deranjază în sine zgârietura şi şuruburile forţate, dar sunt uşor dezamăgit, îmi lasă impresia că produsul nu este nou, ci a fost reparat. Aş dori să aflu poziţia dumneavoastră în legătură cu această situaţie.
Domo: "In primul rand va multumim pentru ca ati ales Domo, dar mai ales pentru ca ne-ati adus la cunostinta aceasta situatie neplacuta!
Regretam intamplarea relatata de dumneavoastra si va asiguram ca Domo cauta permanent solutii pentru imbunatatirea relatiei cu clientii, carora le ofera constant produse si marci noi, servicii de calitate si ii pozitioneaza intotdeauna in centrul preocuparilor, depunand toate eforturile pentru a-i multumi.
Deoarece Domo isi respecta angajamentele fata de clienti, dorim sa venim in intampinarea dumneavoastra, cu propunerea de acordare a unei reduceri pentru orice achizitie ulterioara din magazinele noastre. Pentru a beneficia de acest discount, este suficient sa raspundeti acestui mesaj inainte cu cel putin 2 zile inainte de achizitie, mentionandu-ne produsul dorit si modalitatea de achizitie (ridicare din magazin, livrare la domiciliu), astfel incat sa putem discuta toate detaliile necesare.
De asemenea, va asiguram ca in urma reclamatiei dumneavoastra, se vor lua toate masurile necesare pentru evitarea, pe viitor, a astfel de intamplari.
In speranta ca acest incident nu va afecta colaborarea noastra viitoare, asteptam decizia dumneavoastra in vederea transmiterii in timp util catre personalul magazinului a tuturor informatiilor necesare si va ramanem la dispozitie pentru alte informatii.
Cu stima,
Raluca Cîmpeanu"
Analiză
Răspunsul a fost abil, dar nu a negat niciodată că produsul a fost reparat sau resigilat. Eu merg mai degrabă pe ipoteza că a fost expus în magazin, doar şuruburile de lângă picior sunt forţăte, probabil un ... nepriceput dar puternic a crezut că sunt şuruburile de la picior. Mă bazez şi pe faptul că piciorul era ferm blocat pe o poziţie oblică faţă de planul televizorului, ca şi cum televizorul ar fi fost montat "rotit" faţă de picior.
Nu am mai returnat televizorul, deşi eram în cele 10 zile de returnare fără motiv. Măcar pe ăsta l-am testat, nu are pixeli morţi, riscam să îl schimb cu unul mai bine cosmetizat dar cu vreo problemă (un singur pixel mort nu se schimbă). Recunosc că a fost şi lenea un motiv.
Un alt motiv pentru faptul că am dat email a fost să nu am probleme apoi la o eventuală garanţie, ar fi culmea să spună că eu am umblat în el.
Ar fi fost mai frumos din partea lor să se ofere să-l schimbe cu unul sigilat, poate nu aş fi acceptat, dar ar fi fost o dovadă de bună credinţă din partea lor.
Răspunsul a fost abil, dar nu a negat niciodată că produsul a fost reparat sau resigilat. Eu merg mai degrabă pe ipoteza că a fost expus în magazin, doar şuruburile de lângă picior sunt forţăte, probabil un ... nepriceput dar puternic a crezut că sunt şuruburile de la picior. Mă bazez şi pe faptul că piciorul era ferm blocat pe o poziţie oblică faţă de planul televizorului, ca şi cum televizorul ar fi fost montat "rotit" faţă de picior.
Nu am mai returnat televizorul, deşi eram în cele 10 zile de returnare fără motiv. Măcar pe ăsta l-am testat, nu are pixeli morţi, riscam să îl schimb cu unul mai bine cosmetizat dar cu vreo problemă (un singur pixel mort nu se schimbă). Recunosc că a fost şi lenea un motiv.
Un alt motiv pentru faptul că am dat email a fost să nu am probleme apoi la o eventuală garanţie, ar fi culmea să spună că eu am umblat în el.
Ar fi fost mai frumos din partea lor să se ofere să-l schimbe cu unul sigilat, poate nu aş fi acceptat, dar ar fi fost o dovadă de bună credinţă din partea lor.
Concluzie
Mă voi gândi de două ori înainte să mai cumpăr alt produs de la Domo după problema pe care am întâmpinat-o, mai ales dacă ţin neapărat să fie sigilat.
Am scris acest post ca să fie găsit de cei care evaluaează diferite opţiuni de cumpărare. Dacă fiecare va face aşa, firmele cu probleme vor trebui să-şi schimbe atitudinea. Dacă aţi avut şi voi o experienţă negativă cu Domo, băgaţi un comentariu !
raspunsul Domo imi face impresia unui sablon...probabil ca il retrimit mai multora, cu reclamatii asemanatoare sau usor diferite....
RăspundețiȘtergereMda, posibil să existe mai multe cazuri, dar dacă nu le facem publice o să poată spune tot timpul că este prima dată când se întâmplă.
RăspundețiȘtergereAm cumparat ieri 2 console PSP de la Domo. Cutiile sunt sigilate cu banda acceea (de rafie?) alba pe care scrie cu verde "La Domo ai garantia ca ai ales bine". Sunt stranse bine-bine. Inca nu le-am desfacut.
RăspundețiȘtergereProblema este ca sub banda asta pusa de ei... sunt 2 benzi adezive. Una este cea originala, iar peste ea este pusa o alta. Ca si cum au fost desfacute, iar pentru ca banda initiala nu mai tinea a mai fost aplicata o alta.
Maine merg cu ele inapoi. Am mai dus inapoi astazi 2 jocuri PSP, 90 lei bucata, pentru ca in ALT Domo erau 40 lei bucata.
Ideea e ca este mult deranj. Du-te, vino... taie orasul in 2... pierde timp la magazin. Azi m-au tinut o ora sa-mi returneze banii pe jocuri, si nici nu vroiau sa mi-i dea, au incercat sa ma faca sa cumpar altceva in schimb de aceeasi valoare etc.
Ma rog! Clientul e ultima javra. Este o bataie de joc. Asa le-as crapa capetele bisnitarilor astia...
Bai... Deci...
RăspundețiȘtergereEu-s cu capsa pusa. OOOOOO-RIUNDE te duci esti calcat in picioare. Mancare stricata, produse "de firma" contrafacute, produse reconditionate sau umblate in ele... LA NOI SUNT MEREU MAI SCUMPE CA IN AFARA, si la noi se arunca toate rebuturile. Tot ce nu se vinde pe afara, toate produsele returnate de occidentali sunt aduse LA NOI, reparate. Am auzit ca nici macar la electrocasnice nu sunt reale valorile de consum (ex. AAA), ci doar sunt aplicate abtipilde care mint. In realitate, produsele sunt o alta clasa, mai putin economica etc.
Deci,
ma gandesc sa merg la OPC cu produsele, nu inapoi la Domo. Produsele astea nu vin asa din fabrica, ci au aplicat UN SINGUR abtipild, finut. E clar ca cineva a umblat in cutii. Nu ma intereseaza de ce au facut-o... sa se uite, sa-mi puna un cadou surpriza in cutie... Poate o fi vreo bancnota de 500 de euro in cutie, dar chiar nu ma intereseaza! Eu imi vreau produsul asa cum vine din FABRICA. Nou nout, neatins.
Ma gandesc sa-i dau in judecata.
:)
Dar pentru a avea sorti de izbanda, ca sa nu pierd timp si bani aiurea, tre' sa mai am si exemplele altora. Tre' sa arat ca n'a fost o greseala (desi in mod normal ar fi suficient). Tre' sa arat ca si altii au patit-o.
Te bagi? Daca da, ID-ul meu de Yahoo Messenger este: uciga_l_toaca
Merci.
In judecată nu vei obține decât o despăgubire simbolică și poate să-ți plătească cheltuielile de judecată. La Protecția Consumatorului însă abia așteaptă să le găsească ceva și să le tragă o amendă. Soția a pățit acum ceva ani, i-a reclamat că nu-i dau banii înapoi după 3 reparații și după asta au sunat-o să ia banii. Cred că au primit și o amendă groasă.
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereAm sa va spun pe scurt intamplarea mea cu un produs achizitionat din magazinul Domo aflat in incinta complexului Auchan Titan.
Este vorba despre un aparat de ras marca Philips pe care doream sa-l fac cadou. Primul model pe care l-am ales ( pret 199,9 RON ) s-a dovedit a fi unul care fusese expus insa mi-am dat seama abia dupa ce l-am desfacut acasa. De ce l-am desfacut? Pentru ca ambalajul era o mizerie, iar daca la cumparare, inclusiv la proba aparatului nu m-a interesat, dupa un timp curiozitatea m-a impins sa verific si produsul. Avea mici particule sub capacul cu cutitele circulare si prezenta urme de banda adeziva pe butonul de pornit/oprit.
M-am dus inapoi cu el la magazin si pentru ca mai aveau doar un produs identic cu cel cumparat dar care era expus, am optat pentru un altul ( pret 279,9 RON ) mai scump urmand sa achit diferenta. Desi am fost asigurat de "seful magazinului" ca produsele nu au cum sa fie folosite, ei bine cu stupoare am constatat la proba noului aparat ca este plin de fire de par, era evident folosit! I l-am aratat domnului respectiv si iata vorbele sale: " Mda...poate fi un produs returnat (?!!!)" si apoi catre doamna care facuse proba produsului: " Stii de unde sunt astea? De la magazinul acela care s-a inchis, din UNGARIA".
Va las pe D-voastra sa trageti concluziile, va mai spun doar ca pana la urma am cumparat un aparat de ras din respectivul magazin dar am ramas si acum cu frustrarea ca sunt un dobitoc care nu stie sa-si apere dreptul de cumparator, care se lasa pacalit de niste neprofesionisti si care traieste cu gandul ca "si ei sunt oameni" si trebuie sa supravietuiasca cumva.
P.S. Magazinele DOMO pentru mine nu mai exista, cu riscul de a deveni paranoic am sa-mi limitez pe cat pot cumparaturile de electrocasnice din magazine din Romania.
Bănuiesc că fiecare magazin are bubele lui, mai mari sau mai mici. Ca indivizi nu putem să banăm diferite magazine decât pe baza experiențelor proprii și a celor de care auzim. Per ansamblu însă, magazinele cu cei mai păgubiți clienți vor avea cei mai puțini clienți treptat.
RăspundețiȘtergereExistă si soluția reclamației la OPC, dar nu merită întotdeauna efortul investit. Pe de altă parte, doar povestind asta și magazinul respectiv pierde clienți, până își schimbă atitudinea sau iese din bussines.
Salut din nou am cautat pe forumuri si se pare ca este o problema (incopatibilitate ) intre modelul d linnk dir 600 si tv'ul acesta am comadat un router t-plink sa vedem daca merge tu spui ca la tine recunoaste direct tv pus pe automat ii aloca automat ip'urile dns etc cu dhcp'u activat
RăspundețiȘtergereCe tip de router folosesti ? Inca ceva poate cel mai important acest model de tv e wireless ready insa te intreb daca wireless'ul il pot sera diar cu acel stick de la samsung (SWL) sau odata ce ai configurat reteaua prin cablul utp o sa ii poti confugura sa mearga si pe wireless ex : cum este pe laptop sa ps3 . Te rog sa raspunzi cat poti de repede este foarte important pentru mine sa stiu daca il poti seta wireless dupa ce ai bagat cablu de retea in tv fara a nai fii nevoit sa folosesti acel dongle
Eu folosesc "Linksys wrt54gl". Da ia IP automat prin DHCP, merge fără setări manuale. Nu am folosit wireless, dar presupun că funcționează în ambele moduri. Credeam că am răspuns despre router, dar s-a pierdut cumva...
RăspundețiȘtergereDupa mai multe probleme cu magazine online mai mici am hotarat sa imi comand plasma de la Domo, vorba aia magazin mai mare si mai serios. Supriza a fost ca am primit o plasma resigilata.
RăspundețiȘtergereAm sunat la Domo si am trimis o plangere pe mail, intre timp am gasit si un pixel mort. A doua zi am fost contactat de managerul magazinului care trimisese televizorul (Domo Vitantis) sa ma asigure ca televizorul nu a fost resigilat ci ca le desfac pentru a verifica sa nu aiba ecranul spart. Cand i-am explicat ca se vedea uzura pe suruburi m-a linistit din nou ca cel mai probabil lipseau suruburile si au completat ei cu unele folosite. Cand i-am zis ca are si un pixel mort m-a linistit din nou ca la plasme nu exista pixeli morti . Dupa aceasta discutie mi-a spus ca a verificat si ca nu mai exista un alt televizor sigilat in niciun magazin Domo.
Am dat o fuga pana la Domo Mihai Bravu unde erau in magazin doua plasme sigilate. Enervat am mers in magazinul Vitantis sa lamuresc problema si am fost tratat cu aceeasi atitudine agresiva. La magazin era un domn care incerca sa returneze un televizor si ca in reclama.. domnul “manager” ii spunea ca nu se poate returna decat daca are un defect. Cand am spus ca vreau sa returnez televizorul m-a avertizat si pe mine ca nu pot sa returnez decat daca are defect si ca oricum este foarte complicata procedura. I-am explicat si eu ca procedura este foarte simpla, televizorul fiind luat online poate fi returnat in 10 zile fara a invoca niciun motiv. Pana la urma mi-a facut un favor si mi-a promis ca imi trimite un alt televizor, de data asta sigilat.
Dupa doua zile am primit un alt televizor, exact in aceleasi conditii. Punga de accesorii rupta, la fel cu un pixel mort. Am mai facut o plangere la care nu am mai primit raspuns. Am mai sunat la Domo si pana la urma mi-a raspuns o domnisoara care mi-a spus ca toate televizoarele din modelul respectiv care mai sunt pe stoc au fost expuse in magazine. Deci practic nu numai ca vand televizoare resigilate, ele sunt si expuse in magazine.. le-am solicitat o reducere, tinanad cont ca am primit un produs resigilat dar raspunsul a fost simplu ca daca nu imi convine pot sa il returnez.
Intre timp promotia a trecut si nu am mai gasit televizorul la acelasi pret asa ca am ramas cu televizorul sh cumparat la pret de nou.
Deci nu doar mie mi s-a întâmplat. Unele magazine nu înțeleg decât când ajung în pragul falimentului...
RăspundețiȘtergereTe rog sa ma ajuti cu un e-mail al domnisoarei Campeanu ca eu am trimis deja 10 mailuri claudiudescultu@gmail.com
RăspundețiȘtergereMultumesc
@dascultu claudiu : nu am un contact al "domnisoarei Campeanu"
RăspundețiȘtergereLa fel ca voi am patit si eu cu un tv led...urme de uzura pe suruburi si pe talpa televizorului...partea cea mai nasoala televizorul nu are specificatiile pe care mi le-a spus chiar consilierul lor de vanzari.
RăspundețiȘtergereAm cumparat de la DOMO, domo.ro, o tableta...mi-au trimis-o stricata si desigilata. Le-am cerut sa imid ea banii inapoi dar la DOMO nu exista lege, nu exista bun simt, nimic. Domo nu stie decat sa ia bani si sa te fraiereasca pe fatza. Domo este cel mai mizerabil magazin de la care am cumparat vreodata si nu il recomand nimanui. Se poarta ca niste comunisti infecti, cand ai probleme cu garantia sau le ceri sa respecte o lege... care spune ca poti returna un produs online in 10 zile, fara motiv. Ei nu iti dau banii inapoi nici dupa ce ti-au trimis un produs defect, intentionat. DOMO ESTE MIZERABIL ! Atentie mare, nu mai cumparati nici online nici din magazinele lor. Nu merita, sunt niste hoti de ultima speta. Asa se com[orta, asa vorbesc, asa actioneaza.
RăspundețiȘtergereE bine de știut.
RăspundețiȘtergere