Poveste cu bănci centrale
Mașina lui Ben a ieșit destul de urât în decor și a trebuit repusă pe pistă cu elicopterul, iar acum încearcă să recupereze terenul pierdut accelerând la maxim în linie dreaptă. Jean-Claude de la echipa concurentă a intrat și el ușor în acroșaj și acum încearcă să îl ajungă din urmă pe Ben. Mugurel de la echipa României fiind destul de în spate, nu a frânat când a văzut că cei din fată s-au ciocnit. De fapt era într-adevăr cu câteva tururi de pistă în spate, dar fizic foarte aproape de ceilalți doi așa că a fost lovit și el. Emil de la echipa tehnică a lui Mugurel nu a reușit să repare roata înfrânată după acroșaj, așa că a înfrânat-o și pe cealaltă, măcar să nu mai tragă într-o parte. În față se apropie un nou viraj stâns, Ben si Jean-Claude continuă să accelereze sperând fiecare să fie ultimul care apasă pedala de frână. Mugurel nu-și permite să mai piardă înca o roată așa că frânează de data asta, deși cu roțile înfrânate nu ar putea oricum să prindă foarte mare viteză.
Cursa continuă...
Dacă v-a plăcut articolul, daţi vă rog un share :
Iar Scoala Economica Romneasca a inventat ROATA PARATA mult mai utila in cazul derapajelor perpetue....
RăspundețiȘtergere:)) tare
RăspundețiȘtergerear trebui pus si la gsp si la proMotor ca sa priceapa si altii cum sta situatia.
Mai ales acum, cand echipa UE, ca sa nu dea faliment, a lasat concurentul Grecia fara finantare pana nu isi repara singura masina cu banii primiti.
Eu zic ca nu ai dreptate..
RăspundețiȘtergereCine nu are dreptate despre ce. Care este cuvântul cel drept de fapt ?
RăspundețiȘtergere